sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Tunnustan...

En selvinnyt alennusmyyntien alkamisesta ihan ostamatta mitään... Ruskea pikkulaukku löysi tiensä ostoksiin. Halusin yksinkertaisen ja tämä oli juuri sitä mitä etsin. Chabrand on ranskalainen merkki johon en ole aikaisemmin törmännyt, mutta se tuli Spartoon nettisivuilla hyvässä alessa vastaan, joten tilasin sen. Chabrandin omilla sivuilla näkyi olevan paljon kauniita laukkuja.  Halusin nahkaisen, jotta se kestää paremmin ronskia käyttöä ja tarvittaessa sen voi sitten korjauttaa suutarissa. Eli tämän on tarkoitus olla kaveri moneksi vuodeksi. Tekonahkaiset laukut on kivoja ja helppoja, mutta eivät tahdo kestää tavaramäärää, jota kuskaan, eli yleensä repeävät siitä kohtaa jossa hihna on kiinni laukussa, eikä tekonahkaa oikein pysty korjaamaan, nahkaisen pystyy. Hassu juttu, useimmat kai säästävät nahkalaukkujaan ja pitävät niitä kaapissa etteivät kulu. Minä taasen laitan tekonahkaisia välillä lepoon etteivät kulu rikki. Sen verran monta olen roskiin heittänyt kulumisen vuoksi.

Käytin myös Espritiltä kerätyt pisteet kun törmäsin siellä ponchoon, jota en ollut aiemmin edes huomannut. Nyt se oli tupsahtanut alesivuille ihan hyvän alen kanssa ja siihen kun sai lisätä vielä kaikki pisteistä kertyneet alennukset niin hinta oli kohtuullinen. 80% villaa ratkaisi asian. Olin katsellut toista kalliimpaa ponchoa toisesta liikkeestä jo pitkään, mutta ei ollut alessakaan läheskään tämän veroisella hinnalla. Esprit on siitä kiva ostospaikka, että pisteillä kerätyt alet ja lahjakortit saa käyttää jo alennettuihin tuotteisiin myöskin! Totesin kun tänään piipahdin etsimässä sieltä kuvaa tulevasta ponchostani että ale on näköjään kova sana, koska eilen siellä oli alessa vielä toistakymmentä paria erilaisia kenkiä ja tänään kahdet??? Ostin samaan syssyyn myös kuvassa näkyvät kivan sinisävyisen rannekorun, pukukoruni taitavat jo vähän tarvita päivitystä...:D Suuri osa niistä on toistakymmentä vuotta vanhoja. Tosi kivoja pukukoruja oli sivuilla, en vaan ennen ole jostain syystä kiinnittänyt niihin huomiota. Keräsiin niistä muutamia poncon kanssa tähän jouluiseen kollaasiin. Ja tästä eteenpäin olen ostoslakossa uusia farkkuja lukuunottamatta!
P.S. Äsken kun katselin Espritin sivuja, ponchoa oli vielä yksittäiskappale täälllä click

 Hyvää Sunnuntaita!



"Sale. Need I say more? Oh boy, I promised to myself not to buy anything but I did anyway. I bought a little leather crossbody bag and a woolen poncho. Poncho was from Esprit sale and the bag from Spartoo where it was in good sale! From now on, Im on strike. No more buying clothes nor bags!"



4 kommenttia:

  1. Tuo laukkuhan on todella kivan näköinen! Tykkään kovasti, oikein nätti. Minä olen laukkujen käyttäjä, en säilöjä. Joka ikinen on käytössä (juhlalaulut tietenkin vähemmän) enkä minä säästele niitä. Huollan toki nahkaiset säännöllisesti, mutta käyttöön ne on tarkoitettu. Samoin ajattelen kyllä huiveista ja kengistäkin, kaikista vaatteista ja muista oikeastaan.

    Espritin alet olen kahlannut todella monta kertaa läpi, josko tässä loppu illan ratoksi vielä kertaalleen vilkaisisi. Boncho on kaunis!

    VastaaPoista
  2. Oletpa löytänyt kivan laukun. Ja kauniin - mä tykkään yksinkertaisista malleista! Poncho on varmaan ihanan lämmin, pitäisköhän?
    Mukavaa vuodenvaihdetta ja ihanaa uutta vuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäis...:D Olen tullut siihen tulokseen että aitoa villaista ja kaunista vaatetta ei voi koskaan olla liikaa...:) Ihan vakavastikin, villaa on aika vaikea löytää minkään merkin vaatteista enää. Ainakaan kohtuullisen hinnan vaatteista. Mun vanhat lihakset ja luut lämpiää vain villalla...

      Ihanaa Uutta Vuotta myös sinne!

      Poista
  3. Oikein hyvää uutta vuotta! Laukku on hyvännäköinen ja kauniin ruskea, mulla jatkuu tummanruskean nahkalaukun etsintä. Laitan sujuvasti rahaa nahkasaappaisiin, mutta samanhintaisia nahkalaukkuja en oikein raaski ostaa.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit viestin...:)