lauantai 8. joulukuuta 2012

Päähänpinttymä...


Viime aikoina olen käyttänyt paljon mustaa ns. crossbody-laukkua, jossa siis on niin pitkä hihna että sen saa pään yli olalle niin että molemmat kädet jäävät vapaaksi. Nyt tekee sitten tietysti mieli ruskeaa samantyyppistä laukkua, mutta koska nainen on ihmeellinen ostosten teon suhteen, niin mikä tahansa laukkuhan ei kelpaa! Ei, vaikka niitä on kauniita pilvin pimein joka paikka täynnä. Kauniita laukkuja, halpoja laukkuja, kohtuuhintaisia laukkuja. Mutta! Mielestäni juuri nyt ainoa oikea ja kaikista kaunein on tämä DNKY:n pienehkö vintage crossbody-laukku, jonka hinta ei sitten taas vastaavasti oikein sovi minun kukkarolleni, eikä sitä oikein missään ole enää myynnissäkään. Lontoossa on. House of Fraser tavaratalossa...:( Lottovoittoa odotellessa!

8 kommenttia:

  1. Onpa kaunis laukku, mun makuuni kyllä- ja nimenomaan tuo väri ! Hintaa en uskalla tiedustellakaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kaunis todellakin. Jonkun mielestä joka harrastaa 1000 euron laukkuja, voisi olla kohtuuhintainenkin, n. 150 puntaa. Minä joka makaan jo pyörtyneenä kun kuulen hinnan yli 200 euroa niin pidän tuota 150 puntaa turhan kalliina...:( Eihän tuo toki työlaukuksi sovi kun pitää olla puoli maailmaa mukana, mutta ihana vapaa-ajan laukku se olisi!

      Poista
  2. Kaunis on laukku, minullakin pitää olla sellainen crossbody laukku, muuten sitä nostaa toista olkapäätä niin, että niska on jumissa.
    Uusi laukku on täälläkin etsinnässä tai sitten pitää aloittaa noista omista vanhoista laukuista kierros uudestaan ;-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta puhut. Herkästi menee niskat jumiin kun kantaa toisella puolella. Yleensä mun työlaukut jotka painaa, on kädessä kannettavia, mutta vapaa-aikaan pitää saada kädet vapaaksi! Laukut on jotenkin aina ongelmallisia... Niiden pitää olla kauniita, käytännöllisiä, oikean kokoisia ja todella mielellään ergonomisia... Yritä siinä nyt sitten löytää täydellinen laukku...:D

      Poista
  3. Nätti on!
    Pitkä hihna on mulle ihan must, ei tule mitään laukun kanssa liikkumisesta muuten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva Annu kun löysit tännekin kommentoimaan! Totta puhut. Olen todennut viime aikoina pitkän hihnan käytännölliseksi vaikka oli vähän isompikin laukku. Tykkään näiden pienehköjen crossbody-laukkujen lisäksi isommista, joissa tulee irroitettava riittävän pitkä hihna mukana. Onneksi jotkut suunnittelijat ovat ymmrärtäneet yskän! Hyvää Sunnuntaita!

      Poista
  4. Todella kaunis ja mitä oivallisin vapaa-ajalle. Minä raahaan töihin puoli maailmaa, käsitin, että sinäkin. Kauniin värinen ja muutenkin kätevä. Ei voi sanoa, että harrastan kalliimpia laukkuja, unelmani toki Bayswaterin kanssa toteutin mutta noin muuten en mielestäni. 150£ on minustakin arvokkaan hintainen laukku. Kaunis se on silti, niin kovin kaunis. Ehkä lahjaksi itselle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huokaus... olishan se kiva lahja, mutta taidan löytää tuollekin rahalle parempaa käyttöä. Ehkä pitää satsata enemmän noihin työlaukkuihin. Mulla alkaa jo olla ongelma mahduttaa niihin kaikki. Huomennakin joudun ottamaan KAKSI kassia! Jos naisen iän näkee käsilaukun koosta niin mulla se on sittne kutakuinkin 120 vuotta!

      Poista

Kiitos kun jätit viestin...:)