keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Ihana kamala kerrospukeutuminen...





Miksi stylisti osaa sen ja minä en? Minusta se ei ole ollenkaan reilua! 

Päätin kuitenkin yrittää, koska sain inspiksen täältä. Käyn aika usein kurkkimassa tuota Christinen my style pill-blogia. Tykkään hänen tyylistään ja vaatevalinnoistaan tosi paljon. Paljon rentoa ja välillä kivan värikästä pukeutumista. Kateeksi käy tuollaisia ihmisiä, joilla riittää luovuutta pukeutumiseen noin paljon! 

Kokeilin siis kerrospukeutumista tänään vähän erilaisilla alaosilla. Paras tulos oli ihan farkuissa (minun mielestäni). Luulisin että kerrospukeutumista rajoittaa se että silloinhan osan vaatteista pitää olla hillittömän paljon liian suuria ainakin tässä tapauksessa, jossa nahkatakin alla on bleiska. Onnekseni omistan miesten suurehkon nahkatakin, jonka alle mahtuu vaikka mitä! Uskokaa tai älkää mutta tämä yhdistelmä oli riittävän lämmin -6 asteen pakkaseenkin!



Vaaleilla housuilla ihan ok.Vaan alla olevilla leveillä farkuilla ja nilkkureilla ei oikein toimi. Stylisti tietää siis paremmin ja minä opin yrityksen ja erehtymisen kautta! 



Hyvää viikon jatkoa kaikille ja tervetuloa lukijaksi Tuija!



"Layering looks easy, but isnt really! I had to try to find the best combinnation. I enjoy this kind of casual outfits and I got the idea for his from here. I enjoy Christines blog very much!"

5 kommenttia:

  1. Oikeassa olet, leveillä lahkeilla ei yhtä hyvä;) - Toiset ne osaa - minä olen tämänkin viikon tuntenut itseni Michelinukoksi - niin paljon on pitänyt päälle vaatetta laittaa ja silti paleltaa. Mukavaa loppuviikkoa sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! Minä olen ollut kyllä ainakin puoliksi Michelinukko, mutta ei kyllä ole paleltanut. Nuo saappaat yllä on ylen hyvät kun niihin mahtuu villasukat ja lämmittävät pohjetta. Kerrankin on voinut aamulla kaivaa autoa lumihangesta ilman että housut ovat lumessa! Hyvää viikonloppua sinne! Toivottavasti eka työviikko meni sujuvasti!

      Poista
  2. Jep, leveillä lahkeilla tuo nyt ei jostain syystä toimi. Minä olen mennyt tämän viikon vakiovarusteillani joilla ei voi mennä pieleen. Kapeilla housuilla, polvimittaisilla mekoilla/hameilla ja bleisereillä tai neuletakeilla. Jotenkin tylsän oloista, mutta ainakin itse mielyttää silmääni.

    Minusta nuo vaaleat housut oikeastaan sopivat hyvin, tummemmalla jakulla paremmin?

    Oikein hyvää loppuviikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep. Ei toimi ei! Ja suurin osa mun housukaapin sisällöstä on leveälahkeisia...:D Totta, kokeilen vaaleat housut tumman jakun kanssa vielä. Usein näkee kivoja beige-harmaa yhdistelmiä. Se vois olla kiva! Hyvää viikonloppua myös sinne!

      Poista
  3. Minä rakastan kerrospukeutumista. Viime viikolla kun kävin verenpainemittauksessakin...niin tuntui, että oli paljon päältä otettavaa... ja jopa lääkäri naureskeli, että "on niin kylmä ja kerrospukeutuminen on hyvästä"...

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit viestin...:)