tiistai 23. huhtikuuta 2013

Tyyli hukassa..


Apua, ikää on kertynyt jo 40+ enkä tiedä vieläkään mikä on minun omaa tyyliäni! Viihdyn milloin missäkin vaatteissa kuten kuvista näkyy. Tosin, nyt päätin että tuo mokoma harmaa business värinen bleiseri saa lähteä! Pieneksikin se on jäänyt jo. Mutta jos se saisi jäädä, niin näin sitä keventäisin. Vaaleansinisellä puserolla ja vaikka tuollaisella Henkkamaukan huivilla ja bootcut farkuilla. Tällä viikolla se oli maanantain asu ja tiistaiksi sitten päätyikin päälle ylisuuri kimalleneuletakki. Siitä on yhtenäinen pukeutumislinja kuulkaa kaukana! Niin väreistä kuin tyylistäkin! Olisi niin ihana kun voisi aamulla kaapista nostella tyylikkäitä yhteinäisen tyylin omaavia luomuksia töihin päälleen... Toiset osaa. Minulla on selvästi etsikkoaika vieläkin...:D



Help! Im over 40 and I still dont know what is "my style"! I dont think Ill ever know... Untill then, I keep trying different things to your amusement...:D


4 kommenttia:

  1. Kyllä minusta sinulla on ihan oma tyylisi!
    Hyvähän se on, että vähän fiilis vaihtuu päivästä toiseen :-)

    VastaaPoista
  2. Don't worry :D Itsekään en vieläkään tiedä , vaikka jo yli 50...Sitä paitsi, tyyliään on kiva vaihdella ;)

    VastaaPoista
  3. Minusta sinulla on kyllä hyvä tyyli :) Itse tunnen olevani kovin tylsä välillä, kun aina samat, tarttis varmaan olla jotain muutakin joskus ;)

    VastaaPoista
  4. Minä olen jo lähempänä kuuttakymmentä ja vieläkin mietin mikä se minun tyylini oikein on ;-D. Ikävä kyllä xl-koko määrittää aika paljon pukeutumistani, joskus olen oikein tosissani miettinyt miten pukeutuisin jos olisin vaikkapa kokoa 38.

    Luen mielelläni kaikkia juttuja, joissa kerrotaan kuinka toimivan puvuston saa ihan muutamalla vaatekappaleella. Tyyliin vähän mutta laadukasta. En vain koskaan ole onnistunut toimimaan ohjeitten mukaan, ainakaan tähän mennessä!

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit viestin...:)